تلفن تماس : 3- 33220501 داخلی 481 و 285 , 529
شرح وظایف حراست
اداره حراست بیمارستان در راستای حفاظت و حراست از ارزشهای والای نظام، حفظ و انسجام د رمجموعه بیمارستان و جلوگیری از انحراف و تخلف در امور اجرایی و در دیگر زمینه ها، ایجاد شده است.
هدف حراست :
الف) هدف کلان: پیش برد اهداف بیمارستان از طریق حفظ و ارتقاء توان حفاظتی و امنیتی
ب) هدف عملیاتی :ارائه مشورت و اطلاع رسانی به موقع به مدیران و اعمال نظارتهای موثر جهت ایمنی و سلامت منابع بیمارستان
شرح وظایف حراست :
1)حفاظت فیزیکی
2)حفاظت اسناد
3)حفاظت پرسنلی
در واقع عملکرد کنترلی اداره حراست را می توان در چهارچوب وظایف ذیل خلاصه نمود:
- کشف و گزارش تخلفات احتمالی (به طور اعم در حیطه بیمارستان).
- کشف و مقابله با توطئه های دشمنان خارجی و داخلی انقلاب اسلامی در راستای لکه دار نمودن امنیت اجتماعی محیط بیمارستان
- کشف و برخورد با جرایم و تخلفات سیاسی، امنیتی و اداری مجموعه شاغلین در بیمارستان و اعلام به مسئولین ذیربط
- نظارت بر روند دریافت و اقدام در مورد اسناد طبقه بندی شده و توزیع و نگهداری آنها به صورت متمرکز
- نظارت بر حفاظت فیزیکی بیمارستان و تهیه طرحهای حفاظت فیزیکی
- آموزش و توجیه مسئولین واحدها و پرسنل زیرمجموعه در زمینه های حراست، حفاظت اسناد، افراد ، تاسیسات و نظارت بر اجرای طرحها
- صدور مجوز مخصوص تردد وسائط نقلیه به محوطه بیمارستان
- همکاری در تهیه طرحهای حفاظتی ، امنیتی و نظارت مستمر بر اجرای طرحهای مذکور
- پیگیری وظایف ارجاع شده از سوی مسئولین ذیربط
- ارائه مشاوره امنیتی به بالاترین مقام اجرائی دستگاه
- پی گیری و اجراء بخشنامه ها و دستورالعملها
وظایف درسطح پاسخگویی به شکایات :
√ دریافت شکایات حضوری و مکتوب مردم (مراجعین ) از واحدها و کارکنان بیمارستان
√ بررسی و تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و پیگیری تا اخذ نتیجه نهایی به منظور پاسخگویی به شاکی
√ بررسی و پاسخگویی در خصوص مراجعات به نهادهای نظارتی و بازرسی
√ پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات واصله به منظور رسیدگی و اعلام پاسخ به شاکیان
√ جمع بندی شکایات در مقاطع سه ماهه و تجزیه و تحلیل علل بروز شکایات و ارائه گزارش برای ریاست د بیمارستان به گونه ای که موجب کاهش شکایات مردمی گردد .
√ پیگیری از نتایج گزارش های تهیه شده
√ پیگیری برای ارسال پاسخ به شاکیان